Monday, August 19, 2019

AHS & PHHS Benefit Football Game Parking & Traffic Information




Abingdon Police Department

                                               

For Immediate Release

AHS & PHHS Benefit Football Game

On Thursday, August 22, 2019, the Abingdon High School Falcon Football team will play the Patrick Henry High School Football team at Latture Field (425 West Main Street, Abingdon) at 7:00PM.

The following establishments have graciously allowed general parking in their lots:

Abingdon Baptist Church
Highlands Union Bank
New Peoples Bank
Cozart Parking Lot- Bolling & Hearl
Front Row Music
William King Museum

Additional parking is available at the William King Parking Lots, the Little League Fields on Russell Road, Depot Square, Remsburg Drive, and the Municipal Parking Lot on Main Street across from the Farmer’s Market.

Handicap parking is permitted at Chick-N-Little restaurant. You will need to have your handicap placard displayed to park in this area.

The attached map shows the designated parking areas, entrances to the game, seating areas, restroom facilities, and more information.

Please be courteous and don’t leave trash in parking lots.

Due to the crowd expected for this game, and the small area around the field, we ask that you be alert to heavy vehicle and pedestrian traffic in the downtown Abingdon area. Slow your speed, be alert for pedestrians, and choose an alternate route Thursday evening, if you are not planning to attend the game.



14 comments:


  1. Hi everyone, Are you into trading or just wish to give it a try, please becareful on the platform you choose to invest on and the manager you choose to manage your account because that’s where failure starts from be wise. After reading so much comment i had to give trading tips a try, I have to come to the conclusion that binary options pays massively but the masses has refused to show us the right way to earn That’s why I have to give trading tips the accolades because they have been so helpful to traders . For a free masterclass strategy kindly contact maryshea03@gmail.com for a free masterclass strategy. She'll give you a free tutors on how you can earn and recover your losses in trading for free..


    ReplyDelete
  2. HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY

    Hello my dear people, I am Linda McDonald, currently living in Austin Texas, USA. I am a widow at the moment with three kids and i was stuck in a financial situation in April 2018 and i needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self-money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I met Mr. David Wilson the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 74hours so I will advise you to contact Mr. David if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) No credit check, no cosigner with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr. David Wilson today for your loan

    They offer all kind of categories of loan they

    Short term loan (5_10years)
    Long term loan (20_40)
    Media term loan (10_20)
    They offer loan like
    Home loan............., Business loan........ Debt loan.......
    Student loan.........., Business startup loan
    Business loan......., Company loan.............. etc
    Email..........( davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    When it comes to financial crisis and loan then David Wilson loan financial is the place to go please just tell him I Mrs. Linda McDonald direct you Good Luck.......................

    ReplyDelete
  3. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  4. I'm happy to share my experience so far in trading binary options.
    I have been losing and finding it difficult to make profit in trading for long until i meet [Robert Seaman] who help me and gave me the right strategy and winning signals to trade and also i was able to get all my lost fund back from greedy brokers through Him. now i can make a profit of 12000USD weekly through his amazing masterclass strategy feel free to email him on: Robertseaman939@gmail.com or  WhatsApp: +44 7466 770724   

    ReplyDelete
  5. Nama saya Mrs. Effie Kustiyo email effiekustiyo@gmail.com dari jl panji 22 rt 5/4, malang, Indonesia. Saya adalah kesaksian sejati RIKA ANDERSON LOAN COMPANY sebagai salah satu orang paling bahagia di Indonesia saat ini dan saya mengatakan pada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan memberi tahu namanya kepada dunia dan saya sangat senang mengatakannya bahwa keluarga saya kembali dan bahagia selamanya karena saya mendapat hibah pinjaman sebesar Rp85.000.000 untuk memulai hidup saya karena saya adalah seorang ibu dengan 7 anak dan semuanya bergantung pada saya.

    ketika saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan bank online menolak saya pinjaman mereka mengatakan bahwa pendapatan sangat rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya online dan semuanya menjadi lebih sulit karena mereka menipu uang saya dari saya dengan janji untuk membantu saya tetapi semua kebohongan.

    Saya bertemu dengan tiestimony di facebook dan di blog tentang Mother RIKA ANDERSON LOAN COMPANY beberapa kali dan saya bertanya-tanya apakah itu asli sehingga saya menghubungi beberapa penguji Mother Sabrinar Aditya di email sabrinaraditya59@gmail.com saya menghubungi Mother Maria Fadhlan di facebook dan email mariafadhlan@gmail.com dan saya juga menghubungi ibu Margaretha Asmaran di Facebook whatsapp dan email margarethaasmaran@gmail.com

    Saya akhirnya menghubungi CEO RIKA ANDERSON LOAN COMPANY di whatsapp dan saya merujuk ke email perusahaan

    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Layanan Pelanggan Whatsapp: +15183602491

    mengirimkan pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, RIKA ANDERSON LOAN COMPANY di mana Juruselamat ALLAH dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir ini tidak mungkin karena pengalaman masa lalu dan janji-janji palsu tetapi saya terkejut, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp85.000.000 dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi perusahaan, melalui email di: Email: rikaandersonloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Are you in a financial crisis, looking for money to start your own business or to pay your bills?
    GET YOUR BLANK ATM CREDIT CARD AT AFFORDABLE PRICE*
    We sell this card to all our customers and interested buyers worldwide,Tho card has a daily withdrawal limit of $5000 and up to $50,000 spending limit in stores and unlimited on POS.
    **WHAT WE OFFER**
    *1)WESTERN UNION TRANSFERS/MONEY GRAM TRANSFER*
    *2)BANKS LOGINS*
    *3)BANKS TRANSFERS*
    *4)CRYPTO CURRENCY MINNING*.
    *5)BUYING OF GIFT CARDS*,
    *6)LOADING OF ACCOUNTS*
    *7)WALMART TRANSFERS*
    *8)BITCOIN INVESTMENTS*
    *9)REMOVING OF NAME FROM DEBIT RECORD AND CRIMINAL RECORD*
    *10)BANK HACKING*
    email blankatmmasterusa@gmail.com
    you can also call or whatsapp us Contact us today for more enlightenment

    +1(539) 888-2243
    WE ARE REAL AND LEGIT...........2019 FUNDS/FORGET ABOUT GETTING A LOAN..

    IT HAS BEEN TESTED AND TRUSTED

    whatsapp only ===>>   +1(539) 888-2243

    ReplyDelete
  7. email: visacreditcardsolution@gmail.comGET YOUR BLANK ATM CREDIT CARD AT AFFORDABLE PRICE*
    **We sell these cards to all our customers and interested buyers
    worldwide,the card has a daily withdrawal limit of $5000 and up to $50,000
    spending limit in stores and unlimited on POS.**

    **WHAT WE OFFER**

    *1)WESTERN UNION TRANSFERS/MONEY GRAM TRANSFER*
    *2)BANKS LOGINS*
    *3)BANKS TRANSFERS*
    *4)CRYPTO CURRENCY MINNING*
    *5)BUYING OF GIFT CARDS*
    *6)LOADING OF ACCOUNTS*
    *7)WALMART TRANSFERS*
    *8)BITCOIN INVESTMENTS*
    *9)REMOVING OF NAME FROM DEBIT RECORD AND CRIMINAL RECORD*
    *10)BANK HACKING*

    ReplyDelete
  8. Thanks to robert seaman for his wonderful masterclass strategy which has help me earn at least $8,000 weekly using his masterclass strategy and has also helped me recover all my lost money in binary options trading, i recommend his help to each traders whose point is to succeed and make good profits in binary options and also for those who wants to get back all their lost money and for those who are new in trading or have any issues in tradings, you can contact him on his email: Robertseaman939@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Saya Fitriani Suhesti dari kota Medan. Saya melihat postingan ibu Yanti Ari dengan detailnya bagaimana dia meminjam dari Guaranty Trust Loans untuk memulihkan usahanya dan juga mengembangkan usahanya. Ibu berkata dia tinggal di kota Medan dan saya tinggal di kota itu jadi saya memutuskan untuk menghubunginya karena saya telah kehilangan 16 juta karena penipuan hanya karena saya membutuhkan pinjaman untuk mengembangkan bisnis saya.

    Di bawah ini adalah informasinya yang saya lihat dan yang saya hubungi.

    nama ibu: Yanti Ari
    nomor telepon: +62821-1644-0184
    Nomor Whatsapp: +62821-1644-0184
    Kota: Medan
    email ibu: ariy6261@gmail.com
    Setelah saya menghubungi ibu yanti dia menceritakan semua yang perlu saya ketahui dan dia berkata kepada saya bahwa setelah saya menghubungi Guaranty Trust Loans dan menerima pinjaman saya, saya harus mencoba untuk berbagi cerita saya agar orang lain yang membutuhkan pinjaman dapat diandalkan perusahaan dapat diselamatkan dari orang-orang curang yang bukan pemberi pinjaman.

    Jadi saya mengajukan pinjaman sejumlah 500 juta Rupiah, dan mereka meminta kredensial saya yang saya serahkan dan setelah mereka selesai memverifikasi detail saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu salah satu dari penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi karena ibu Yanti berasal dari Medan dan saya melihat buktinya jadi saya mempercayai mereka, saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam dengan bunga rendah 2% tanpa jaminan. Saya sangat senang bahwa Allah memakai ibu yanti yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya diselamatkan dari pemberi pinjaman palsu dan juga akan mewujudkan impian bisnis saya.

    Jadi saya menyarankan semua orang yang tinggal di Indonesia, Malaysia dan belahan dunia lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menghubungi Guaranty Trust Loans dan di bawah ini adalah detail mereka
    email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi perusahaan dengan nomor ini: +1(470)481-0039
    jangan ragu untuk menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: (fitrianisuhesti90@gmail.com)
    Terima kasih telah membaca cerita saya, dan semoga Allah terus melindungi dan memberkati kita semua bahkan di masa-masa sulit karena pandemi virus corona.

    ReplyDelete
  10. I will always advice, that when you want to trade, you should seek the assistance of a well trained personnel. I've been trading with Robert Seaman and it would be selfish of me, if i don't recommend them. With their well guarded signals and forever active strategies i have been able to make over 11,200usd weekly
    Email: Robertseaman939@gmail.com

    ReplyDelete
  11. السلام عليكم

                                          Perhubungan Syarikat

    NAMA SYARIKAT: ONE BILLION RISING FUND
    GMAIL SYARIKAT: onebillionrisingfund@gmail.com
    NOMBOR MEL: +1 267 526 5352
    NOMBOR WHATSAPP: +1 267 526 5352

    CERITA HIDUP BENAR

    Saya terkenal sebagai Mikhail Irfan Aqil seorang bapa, suami, abang dan rakan saya dari (Putrajaya) Malaysia dan saya menghadapi banyak tekanan kewangan dan tidak ada yang dapat meminjam wang saya untuk menyelesaikan projek perniagaan saya yang dimulakan beberapa bulan yang lalu. Saya telah ditipu oleh beberapa ejen palsu yang mendakwa mereka dapat membekalkan saya dengan bahan mentah untuk perbelajaan

    Saya menjadi kecewa dan jika bukan kerana isteri saya, saya akan membunuh diri kerana rasa sakit itu terlalu banyak dan semua harapan hilang yang membuat saya mula hidup lagi dan tidak mudah jadi saya bertemu  ONE BILLION RISING FUND syarikat pinjaman

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman sebaik sahaja menghubungi pemeriksa syarikat yang benar-benar memberi saya harapan dan memberitahu saya bahawa saya tidak takut syarikat akan meminjamkan wang saya sementara saya dapat memberi mereka syarat yang merupakan notis peribadi dan saya lakukan jadi setelah saya melalui semua proses mereka meminjamkan wang mereka, kemudian memberitahu saya bahawa saya telah mendapat pinjaman yang pantas dan meminta untuk menunggu dan dengan kejutan yang paling teruk saya mendapat kepercayaan dan ini menjadikan hidup saya lebih baik dan sangat bersyukur kepada Allah, saya isteri dan kepada

    ONE BILLION RISING FUND
    GMAIL::onebillionrisingfund@gmail.com

                                    UNTUK MENGHUBUNGI SAYA

    Mikhail Irfan Aqil
    mikhailirfanaqil@gmail.com
    IG :: Mikhail Irfan
    RM :: 100.000.00
    Pekerjaan Majikan

    Saya doakan yang terbaik dalam hidup anda

    ReplyDelete
  12. السلام عليكم

                                          Perhubungan Syarikat

    NAMA SYARIKAT: ONE BILLION RISING FUND
    GMAIL SYARIKAT: onebillionrisingfund@gmail.com
    NOMBOR MEL: +1 267 526 5352
    NOMBOR WHATSAPP: +1 267 526 5352

    CERITA HIDUP BENAR

    Saya terkenal sebagai Mikhail Irfan Aqil seorang bapa, suami, abang dan rakan saya dari (Putrajaya) Malaysia dan saya menghadapi banyak tekanan kewangan dan tidak ada yang dapat meminjam wang saya untuk menyelesaikan projek perniagaan saya yang dimulakan beberapa bulan yang lalu. Saya telah ditipu oleh beberapa ejen palsu yang mendakwa mereka dapat membekalkan saya dengan bahan mentah untuk perbelajaan

    Saya menjadi kecewa dan jika bukan kerana isteri saya, saya akan membunuh diri kerana rasa sakit itu terlalu banyak dan semua harapan hilang yang membuat saya mula hidup lagi dan tidak mudah jadi saya bertemu  ONE BILLION RISING FUND syarikat pinjaman

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman sebaik sahaja menghubungi pemeriksa syarikat yang benar-benar memberi saya harapan dan memberitahu saya bahawa saya tidak takut syarikat akan meminjamkan wang saya sementara saya dapat memberi mereka syarat yang merupakan notis peribadi dan saya lakukan jadi setelah saya melalui semua proses mereka meminjamkan wang mereka, kemudian memberitahu saya bahawa saya telah mendapat pinjaman yang pantas dan meminta untuk menunggu dan dengan kejutan yang paling teruk saya mendapat kepercayaan dan ini menjadikan hidup saya lebih baik dan sangat bersyukur kepada Allah, saya isteri dan kepada

    ONE BILLION RISING FUND
    GMAIL::onebillionrisingfund@gmail.com

                                    UNTUK MENGHUBUNGI SAYA

    Mikhail Irfan Aqil
    mikhailirfanaqil@gmail.com
    IG :: Mikhail Irfan
    RM :: 100.000.00
    Pekerjaan Majikan

    Saya doakan yang terbaik dalam hidup anda

    ReplyDelete
  13. Investing online has been a main source of income,that's why knowledge plays a very important role in humanity,you don't need to over work yourself for money.All you need is the right information,and you could build your own wealth from the comfort of your home!Binary trading is dependent on timely signals,assets or controlled strategies which when mastered increases chance of winning up to 90%-100% with trading. It’s possible to earn $10,000 to $20,000 trading weekly-monthly,just file a complaint with  Robert,I had almost given up on everything about binary trading and ever getting my lost funds back,till i met with him,with his help now i have my lost funds back to my bank account and I can now trade successfully with his profitable strategies and software!! Email: Robertseaman939@gmail.com or  whatsApp: +44 7466 770724

    ReplyDelete
  14. Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

    Contact Details:

    e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
    WhatsApp:::+6282274045059
    Company::Iskandar Lenders"""""
    Loan Amount:::Rp.700juta
    Name:::::Angga Annisa
    Country::::Indonesia
    Occupation:Trader
    Year:April,2020

    Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
    Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

    ReplyDelete