Friday, August 9, 2019

TRAFFIC ALERT: RADFORD SAFETY REST AREAS ON INTERSTATE 81 TO CLOSE FOR PAVING BEGINNING NEXT WEEK


RELEASE: IMMEDIATE 

CONTACT:  
Jen K. Ward, 540-387-5238 (office)
August 8, 2019
Salem-11

TRAFFIC ALERT: RADFORD SAFETY REST AREAS ON INTERSTATE 81 TO CLOSE FOR PAVING BEGINNING NEXT WEEK

SALEM – The.Beginning next week, the Interstate 81 safety rest areas in Radford, northbound and southbound, are scheduled to be closed, weather permitting. The closure will be in place while the parking areas are being paved.

On Monday, August 12 at 8 a.m., the I-81 southbound Radford Safety Rest Area at mile marker 108 will close. The site will re-open on Monday, August 19, at 8 a.m.

On Monday, August 19 at 8 a.m., the I-81 northbound Radford Safety Rest Area at mile marker 108 will close. The site will reopen on Monday, August 26 at 8 a.m.  

Drivers are encouraged to plan their travel accordingly. If you need assistance with finding another safety rest area in this vicinity, visit www.virginiadot.org/travel/map-rest-area.asp.

Message boards will be posted for motorists while the rest areas are closed.

For the latest information on this closure, visit www.511Virginia.org or follow us on Twitter at @VaDOTSalem.
(END)



15 comments:

  1. Hi everyone, Are you into trading or just wish to give it a try, please becareful on the platform you choose to invest on and the manager you choose to manage your account because that’s where failure starts from be wise. After reading so much comment i had to give trading tips a try, I have to come to the conclusion that binary options pays massively but the masses has refused to show us the right way to earn That’s why I have to give trading tips the accolades because they have been so helpful to traders . For a free masterclass strategy kindly contact maryshea03@gmail.com for a free masterclass strategy. She'll give you a free tutors on how you can earn and recover your losses in trading for free..


    ReplyDelete
  2. HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY

    Hello my dear people, I am Linda McDonald, currently living in Austin Texas, USA. I am a widow at the moment with three kids and i was stuck in a financial situation in April 2018 and i needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self-money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I met Mr. David Wilson the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 74hours so I will advise you to contact Mr. David if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) No credit check, no cosigner with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr. David Wilson today for your loan

    They offer all kind of categories of loan they

    Short term loan (5_10years)
    Long term loan (20_40)
    Media term loan (10_20)
    They offer loan like
    Home loan............., Business loan........ Debt loan.......
    Student loan.........., Business startup loan
    Business loan......., Company loan.............. etc
    Email..........( davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    When it comes to financial crisis and loan then David Wilson loan financial is the place to go please just tell him I Mrs. Linda McDonald direct you Good Luck.......................

    ReplyDelete
  3. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  4. I'm happy to share my experience so far in trading binary options.
    I have been losing and finding it difficult to make profit in trading for long until i meet [Robert Seaman] who help me and gave me the right strategy and winning signals to trade and also i was able to get all my lost fund back from greedy brokers through Him. now i can make a profit of 12000USD weekly through his amazing masterclass strategy feel free to email him on: Robertseaman939@gmail.com or  WhatsApp: +44 7466 770724   

    ReplyDelete
  5. PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
    Email Perusahaan ::::::: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Telepon Bantuan Saluran: +1(323)689-3663
    Layanan Whatsapp: +1(323)689-3663

    Testifier ::::::: Sharifah Isfahann
    Negara ::::::: Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
    Akun ambank ::::::: 09-12012-006-337
    Testifier :::::: +60133301368
    Email ::::::: sharifahisfahann54@gmail.com

    Suami saya dan saya ingin menggunakan media ini untuk bersaksi tentang perbuatan baik "RIKA ANDERSON LOAN COMPANY", pemberi pinjaman yang tergabung dalam "USA" yang menawarkan pinjaman internasional dalam hitungan menit ke semua negara Eropa, Afrika, dan Asia.

    Nama saya Sharifah Isfahann dan saya meluangkan waktu untuk bersaksi. Mereka menawarkan pinjaman $ 45.000 pada 2% dan dalam waktu 24 jam. Saya melihat kesaksian online tentang PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON. Saya menghubungi dan memproses pinjaman dan pinjaman saya ditransfer ke akun Ambank saya di Malaysia.

    Suami saya dan saya memiliki hutang besar dengan debitor dan bank dan kami mencari pinjaman dari pemberi pinjaman yang berbeda tetapi semuanya datang ke penipuan, sebaliknya mereka membawa kami ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kami untuk istirahat sampai saya bertemu dengan Ibu RIKA PERUSAHAAN ANDERSON LOAN COMPANY dan mereka menawarkan pinjaman meskipun pada awalnya saya khawatir itu akan berakhir seperti perusahaan lain tetapi saya salah.

    Sekarang kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulai bisnis baru dengan sisa uang dari pinjaman. Saya sangat menyarankan semua orang di sini di internet yang mencari pinjaman luar negeri untuk menghubungi PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON.

    ReplyDelete
  6. KESAKSIAN PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PENAWARAN PINJAMAN 2% DENGAN ATAU TANPA KOLABAN

    Perhatian; mereka hanya menawarkan pinjaman kepada Orang yang Takut pada Tuhan.

    Saya merekomendasikan (BISNIS PINJAMAN GT) kepada Anda semua, mereka Terletak di sini di Amerika Serikat dan Inggris. Mereka menawarkan pinjaman kepada siapa saja yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman jenis apa pun. Mereka meminjamkan saya jumlah $ 1.500.000,00 dengan nilai kredit rendah pada tingkat rendah 2%. Mereka menawarkan semua jenis pinjaman, Bahkan dengan nilai kredit buruk.

    Untuk Informasi Lebih Mendesak Hubungi Mereka Segera.
    Hubungi mereka melalui: guaranteloan48@gmail.com Telepon atau SMS untuk tanggapan segera: + 1 603 8477191

    ReplyDelete
  7. TESTIMONY ON HOW I GOT A LOAN OFFER AT 2% WITH OR WITHOUT COLLATERAL

    Attention; they only offer loans to God Fearing People.

    I'm recommending (GT BUSINESS LOAN) to you all, they are Located here in the united states and the United Kingdom. They offer loans to anyone who is interested in getting any type of loan. They lend me a sum of $1,500.000.00 with a low credit score at a low rate of 2%. They offer all kinds of loan, Even with a bad credit score.

    they offer loan such as:
    *Personal loans,
    *Debt consolidation loans,
    *Venture capital,
    *Business loans,
    *Education loans,
    *Home loans
    *Refinance Loan etc

    GT BUSINESS LOAN HAS BEEN TESTED AND TRUSTED BY ME. THEY ARE 100% LEGIT AND GENUINE.

    For More Urgent Information Contact Them Immediately.
    Contact them via : guaranteeloan48@gmail.com Call Or Text for immediate response:+ 1 603 8477191

    ReplyDelete
  8. Thanks to robert seaman for his wonderful masterclass strategy which has help me earn at least $8,000 weekly using his masterclass strategy and has also helped me recover all my lost money in binary options trading, i recommend his help to each traders whose point is to succeed and make good profits in binary options and also for those who wants to get back all their lost money and for those who are new in trading or have any issues in tradings, you can contact him on his email: Robertseaman939@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Halo semuanya! Bantu saya berterima kasih kepada Bunda Esther

    Saya Widodo saya tinggal di Medan di Indonesia, saya telah mencari pinjaman selama beberapa tahun. Saya 6 kali menjadi korban penipuan dengan pemberi pinjaman palsu yang telah menghancurkan hidup saya, saya memang mencoba bunuh diri karena mereka. Karena saya punya hutang dan tagihan yang harus dibayar. Saya pikir ini sudah berakhir untuk saya, saya tidak lagi memiliki perasaan hidup. Saya hampir menyerah, tidak sampai saya mencari saran dari teman SISKA WIBOWO (siskawibowo71@gmail.com) yang kemudian mengarahkan saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal, Ny. ESTHER PATRICK yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 150 juta Rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan pada tingkat bunga lebih rendah dari 2%. (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya terapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres . silakan hubungi ibu sekarang estherpatrick83@gmail.com

    Dan saya tahu sebagian besar dari Anda juga telah menjadi korban penipuan, Anda tidak perlu repot lagi karena saya harus menyampaikan kabar baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang dapat Anda percayai, Jadi saya tidak dapat menyimpan ini untuk diri saya sendiri sehingga saya harus mulai dengan membagikan kesaksian tentang mengubah hidup ini bahwa Anda dapat menghubungi saya melalui email (widodocepi@gmail.com) Ny. Esther Patrick Saya selamanya Bersyukur atas Segala yang telah Anda lakukan untuk saya.

    ReplyDelete
  10. Hello,MY NAMES ARE LUKAS GRAHAMI got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $5,000 daily for a maximum of 15 days.I am so happy about this because i got mine last week and I have used it to get $100,000.Mr FRANK ROBERT is giving out the card just to help the poor and needy though it is illegal but it is something nice and he is not like other scam pretending to have the blank ATM cards. And no one gets caught when using the card.get yours from him.Just send him an email via Creditcards.atm@gmail.com you can also call or whatsapp today for more enlightenment Email:Creditcards.atm@gmail.com 

    Whatsapp:+1(305) 330-3282.....  

    ReplyDelete
  11. Nama saya Bu Yanti Ari. Saya adalah pemilik bisnis yang menjual kosmetik. Untuk beberapa waktu, saya telah mencari pemberi pinjaman yang dapat diandalkan yang dapat saya pinjam untuk mengembangkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja untuk orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman pinjaman internet sangat buruk dan saya kehilangan jumlah 28 juta karena saya mengajukan pinjaman sebesar 600 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

    Jadi, suatu hari yang setia saya membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar dari "Dian Pelangi" perancang busana terkenal dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Nyonya Ana Michael bekerja.

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Dian Pelangi, perancang busana terkenal dan saya menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya kehilangan 28 juta karena pemberi pinjaman buruk kepadanya. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberi tahu saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. dia mengirimi saya nomor teleponnya dan saya meneleponnya untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. Dia berbicara dengan saya dan mengatakan saya harus menghubungi detail perusahaan tempat Nyonya Ana Michael bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba membagikan kabar baik saya agar orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Maka saya menghubungi Ibu Ana Michael melalui email: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)
    Ini email Dian Pelangi: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM) yang saya hubungi.
    Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan semua yang diperlukan dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman tersebut disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk stres.
    jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya untuk siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap membantu Anda dengan cara apa pun karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Nama: Yanti Ari
    Nomor telepon saya: +62 82116440184
    Nomor Whatsapp: +62 82116440184
    Kota: Medan
    Email saya: ARIY6261@GMAIL.COM

    Saya berdoa semoga Allah memberi orang yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya ini sehingga mereka dapat diselamatkan saat saya diselamatkan. Saya selalu siap membantu siapa saja yang membutuhkan jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak ingin orang-orang saya jatuh ke tangan pencuri !!!

    ReplyDelete
  12. PELUANG PINJAMAN
    Adakah anda seorang usahawan, perindustrian, peniaga atau orang lain
    dengan masalah kewangan. Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, anda ingin memulakan perniagaan, anda mempunyai hutang untuk membayar balik, maka, GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM adalah jawapan kepada soalan anda, Anda kini mempunyai satu-satunya orang yang dapat menolong anda. Inilah lelaki ini Mr. GEORGE WILLIAMS., Sila hubungi dia melalui alamat e-melnya: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com, dan anda akan
    berpuas hati sepenuhnya.

    ReplyDelete
  13. PELUANG PINJAMAN
    Adakah anda seorang usahawan, perindustrian, peniaga atau orang lain
    dengan masalah kewangan. Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, anda ingin memulakan perniagaan, anda mempunyai hutang untuk membayar balik, maka, GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM adalah jawapan kepada soalan anda, Anda kini mempunyai satu-satunya orang yang dapat menolong anda. Inilah lelaki ini Mr. GEORGE WILLIAMS., Sila hubungi dia melalui alamat e-melnya: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com, dan anda akan
    berpuas hati sepenuhnya.

    ReplyDelete
  14. Are you looking to Discount, Monetize, or create an immediate Non Recourse loan against a Leased or Purchased bank instrument such as BG,SBLC and Bank Drafts, We solely deal with real deals, real people and real Leased & Purchased Bank instruments that need real monetization. The Bank SWIFT Network is the Gold Standard that validates that your Leased & Purchased Bank instruments is real and it provides a respected industry platform where guaranteed settlement can be facilitated.

    Our contracts also include the monetizer returning the Leased bank instrument to the Issuing bank 15 days prior to the bank instrument expiration.

    Standby Letter of Credit Monetization LTV:

    *Leased BG/SBLC Monetization - 65% Non Recourse
    *Purchased BG/SBLC Monetization - 90% Non Recourse.

    Estimated Completion Time:

    *2-3 Days After Instrument Delivery on the SWIFT Networks.

    We also have trusted and long term business partners/providers who can facilitate issuance & delivery of bank instruments such as BG,SBLC,LC,DLC and Bank Draft at Lease Price 4% + 2% and Purchase price at 32% + 2% where 2% is agent and brokers commission.

    For further enquiries, we can be reached at the information below.

    Email: inquiry.trustedfinanceplc@gmail.com

    Skype : inquiry.trustedfinance@gmail.com

    Name: GARVAN MAIREAD

    Whatsapp : +17329300338

    ReplyDelete
  15. My name is Mohammed Ahsan I'm a financial Consultant of a reputable firm Operating out of the United Kingdom
    we provide Discrete Financial, Services for High Net Worth CEO's/Executives of Corporation & Senior Government Officials globally.
    What we do is Legal & within the ambit of the law but following the Leakage of the Infamous United Kingdom
    Papers & subsequent threat by the International Consortium of Investigative Journalists (ICIJ)
    International Criminal Court (ICC)
    Below is what my Sender can offer.
    1, MT103 gpi automatic
    2, MT103 wire transfer
    3, MT103 TT
    4, MT103/202 manual download
    5, SBLC lease and Purchase

    All bank instrument will be done via bank officer to bank officer, Receiver has to provide bank officer details
    on DOA all brokers are welcome and guarantee of there payment after successful deal
    kindly send me a message via email and WhatsApp.


    Email: mohammedahsan877@gmail.com

    WhatsApp- +19893413179

    ReplyDelete